Kakšna vprašanja si moram zastaviti, preden se odločim za najem pisarne?
Iskanje in izbira pisarniških prostorov zna biti pravi izziv, še posebno zato, ker le-to posledično vpliva tudi na poslovanje vašega podjetja. Pri tej odločitvi je kar nekaj izredno pomembnih dejavnikov na katere je potrebno biti pozoren in jih vsekakor vzeti v obzir.
Kot prvo, morate pri najemu pisarne najprej gledati v smeri izbire primerne lokacije. Kajti izbira lokacije, na katero boste preselili svoje podjetje bo v veliki meri vplivala na vaše zaposlene ter prav tako na stranke. V mislih je potrebno imeti lokacijo, ki bo primerna za zaposlene, predvsem v smislu, da jim bo lahko dostopna in ne preveč oddaljena. Enako velja tudi za vaše stranke. Namreč ob izbiri neke zakotne lokacije, ste na dobri poti, da slej kot prej izgubite večji del svojih strank, ravno tako pa tudi zaposlene. Skladno z izbiro lokacije morate imeti v mislih tudi parkirne prostore zanje.
Ko enkrat izberete lokacijo imejte pri tem v mislih nekaj stvari, ki vam naj bodo smernice pri izbiri poslopja. Poskrbite, da bo dovolj prostora za celotno ekipo, zagotovite si nekaj ločenih prostorov, namenjenih za sestanke in podobno. Prostore si oglejte in se prepričajte, če so res prava izbira za vas in vašo ekipo. Pomembno je, da le-ti oddajajo pozitivno energijo, da bodo zaposleni v njih zadovoljni, sproščeni in posledično tudi produktivni. Ravno to je tudi ključno za vaše stranke, katerim je zelo pomembno v kakšen prostor pridejo.
Ko se končno odločite za pravo izbiro, pa se le vendar pred najemom pisarne in prostorov oziroma pred podpisom najemne pogodbe, pogovorite in pogodite z najemodajalcem. Pozanimajte se o vseh pomembnih dotičnih informacijah, ki se tičejo najema pisarne. V skladu s tem se dogovorite za kolikšno obdobje vzamete v najem pisarno, za primerno ceno, kako je z najemno pogodbo v primeru spremembe lastnika podjetja, kako je glede parkirnih prostorov, če ima najet prostor morda že kakšnega podnajemnika, ipd.